Иновирани наставни план и програм за академску 2024/2025. годину
Шифрa предмета |
Назив предмета |
Статус (О/И) | Условљени
предмети
|
Семестар |
Фонд часова (седмични) |
ECTS |
Прва година |
||||||
ПС1-1/24 |
O | не | I | 2 + 0 |
3 |
|
ПС1-2/24 |
Методологија психолошких истраживања 1 | O | не | I | 2 + 2 |
5 |
ПС1-3/24 |
Психологија учења | O | не | I | 2 + 2 |
5 |
ПС1-4/24 |
Статистика у психологији 1 | O | не | I | 3 + 2 |
6 |
ПС1-5/24 |
Физиолошке основе психолошких појава | O | не | I | 3 + 0 |
4 |
ПС1-6/24 |
Вјештине академског писања у психологији | O | не | I | 2 + 1 |
4 |
ПС1-7/1/24 |
И |
не |
I |
2 + 0 |
3 |
|
ПС1-7/2/24 |
||||||
ПС1-7/3/24 |
||||||
ПС2-1/24 |
Биолошка психологија | O | ПС1-5/24 |
II
|
3 + 0 |
4 |
ПС2-2/24 |
Методологија психолошких истраживања 2 | O | ПС1-2/24 | II | 2 + 2 |
5 |
ПС2-3/24 |
Емоције и мотивација | O | II | 3 + 2 |
6 |
|
ПС2-4/24 |
Статистика у психологији 2 | O | ПС1-4/24 | II | 3 + 2 |
6 |
ПС2-5/24 |
O | II | 2 + 3 | 6 | ||
ПС2-6/1/24 |
И
|
ПС1-7/1/24 |
II |
2 + 0 |
3 |
|
ПС2-6/2/24 |
ПС1-7/2/24 |
|||||
ПС2-6/3/24 |
ПС1-7/3/24 | |||||
Друга година | ||||||
ПС3-1/24 |
O |
III |
2 + 2 |
5 |
||
ПС3-2/24 |
O |
III |
3 + 2 |
6 |
||
ПС3-3/24 |
O |
III |
2 + 2 |
5 |
||
ПС3-4/24 |
O |
ПС2-2/24, ПС2-4/24 |
III |
2 + 2 |
5 |
|
ПС3-5/24 |
O |
III |
2 + 0 |
3 |
||
ПС3-6/1/24 |
И |
III |
2 + 0 |
3 |
||
ПС3-6/2/24 |
||||||
ПС3-6/3/24 |
||||||
ПС3-7/1/24 |
И |
III |
2 + 0 |
3 |
||
ПС3-7/2/24 |
||||||
ПС3-7/3/24 |
||||||
ПС3-7/4/24 |
||||||
ПС3-7/5/24 |
||||||
ПС4-1/24 |
О |
ПС3-2/24 |
IV |
3 + 2 |
6 |
|
ПС4-2/24 |
О |
ПС3-3/24 |
IV |
3 + 2 |
6 |
|
ПС4-3/24 |
О |
IV |
2 + 2 |
5 |
||
ПС4-4/24 |
O |
ПС3-4/24 |
IV |
2 + 2 |
5 |
|
ПС4-5/1/24 |
И |
ПС2-3/24 |
IV |
2 + 2 |
5 |
|
ПС4-5/2/24 |
||||||
ПС4-5/3/24 |
||||||
ПС4-6/1/24 |
И
|
IV |
2 + 0 |
3 |
||
ПС4-6/2/24 |
||||||
ПС4-6/3/24 |
||||||
ПС4-6/4/24 |
||||||
ПС4-6/5/24 |
||||||
Трећа година | ||||||
ПС5-1/24 |
О |
ПС2-5/24, ПС1-5/24, ПС2-1/24. ПС2-3/24, ПС3-1/24, ПС2-3/24, ПС3-3/24, ПС4-1/24, ПС4-2/24 |
V |
3 + 1 |
5 |
|
ПС5-2/24 |
О |
V |
2 + 2 |
5
|
||
ПС5-3/24 |
О |
V |
3 + 2 |
6 |
||
ПС5-4/24 |
O |
ПС4-4/24 |
V
|
2 + 2 |
5 |
|
ПС5-5/24 |
O |
ПС3-2/24, ПС3-3/24, ПС4-1/24, ПС4-2/24 |
V
|
2 + 2 |
5 |
|
ПС5-6/1/24 |
И |
V
|
2 + 1 |
4 |
||
ПС5-6/2/24 |
ПС2-3/24, ПС3-2/24 | |||||
ПС5-6/3/24 |
||||||
ПС6-1/24 |
O |
ПС5-2/24 |
VI |
2 + 2 |
5 |
|
ПС6-2/24 |
O |
ПС5-3/24 |
VI |
3 + 2 |
6 |
|
ПС6-3/24 |
O |
VI |
2 + 3 |
6 |
||
ПС6-4/24 |
O |
ПС5-1/24 |
VI |
2 + 2 |
5 |
|
ПС6-5/1/24 |
И |
VI |
2 + 1 |
4 |
||
ПС6-5/2/24 |
||||||
ПС6-6/1/24 |
И |
ПС2-5/24, ПС2-1/24, ПС2-3/24, ПС3-2/24, ПС3-3/24, ПС4-1/24 |
VI |
2 + 1 |
4 |
|
ПС6-6/2/24 |
||||||
Четврта година | ||||||
ПС7-1/24 |
O |
ПС5-1/24, ПС5-5/24, ПС6-4/24 |
VII |
3 + 2 |
6 |
|
ПС7-2/24 |
O |
ПС3-2/24, ПС3-3/24, ПС4-1/24, ПС4-2/24, ПС5-1/24, ПС5-5/24, ПС6-4/24 |
VII |
2 + 2 |
5 |
|
ПС7-3/24 |
Психологија рада и организације 1 |
O |
ПС5-3/24, ПС6-2/24 |
VII |
3 + 2 |
6 |
ПС7-4/24 |
Психологија интерперсоналних односа |
O |
ПС5-3/24, ПС6-2/24 |
VII |
2 + 2 |
5 |
ПС7-5/1/24 |
И |
ПС3-2/24, ПС3-3/24, ПС4-1/24, ПС4-2/24, ПС5-1/24, ПС5-5/24, ПС6-4/24 |
VII |
1 |
4 |
|
ПС7-5/2/24 |
Квалитативни истраживачки приступ у психологији | |||||
ПС7-6/1/24 | Политичка психологија |
И |
ПС5-3/24 |
VII |
1 + 2 |
4 |
ПС7-6/2/24 | Психологија сексуалности | |||||
ПС8-1/24 |
Клиничка психологија 2 |
O |
ПС7-1/24, ПС5-5/24, ПС6-4/24 |
VIII |
3 +2 |
6 |
ПС8-2/24 |
Психологија рада и организације 2 |
O |
ПС5-3/24, ПС6-2/24, ПС7-3/24 |
VIII |
3 + 2 |
6 |
ПС8-3/24 |
Психологија менаџмента |
O |
VIII |
2 + 2 |
5 |
|
ПС8-4/1/24 | Психологија креативности |
И |
VIII |
2 + 2 |
5 |
|
ПС8-4/2/24 | Психологија породице | |||||
ПС8-5/1/24 |
Слика тијела – социјалнопсихолошки приступ |
И |
ПС5-3/24, ПС6-2/24 |
VIII |
2 + 2 |
5 |
ПС8-5/2/24 | Пенолошка психологија |
ПС4-3/24 |
||||
ПС8-6/24 | Пракса | O | VIII | 0 + 0 | 3 |
Наставни план за академску 2019/20. годину
Наставни план за академску 2017/18. годину
Образовни профил: ДИПЛОМИРАНИ ПСИХОЛОГ
Шифра предмета |
Назив предмета | Статус (О/И) |
Условљени предмети |
Семестар | Фонд часова (седмични) | ECTS |
Прва година | ||||||
ПС1-1 | Увод у психологију | О | не | I | 2+2 | 3 |
ПС1-2 | Методологија психолошких истраживања -1 | О | не | I | 2+1 | 5 |
ПС1-3 | Психологија осјета и перцепције | О | не | I | 3+3 | 7 |
ПС1-4 | Статистика у психологији – 1 | О | не | I | 4+2 | 6 |
ПС1-5 | Физиологија нервног система | О | не | I | 3+0 | 3 |
ПС1-6 | Увод у филозофију | О | не | I | 2+0 | 3 |
ПС1-7 | Енглески језик – 1 | О | не | I | 2+2 | 3 |
ПС2-1 | Биолошка психологија | О | ПС1-5 | II | 3+0 | 3 |
ПС2-2 | Методологија психолошких истраживања -2 | О | ПС1-2 | II | 2+2 | 6 |
ПС2-3 | Емоције и мотивација | О | не | II | 3+2 | 6 |
ПС2-4 | Статистика у психологији – 2 | О | ПС1-4 | II | 2+2 | 6 |
ПС2-5 | Школе и правци у психологији | О | не | II | 2+0 | 3 |
ПС2-6 | Основи социологије | О | не | II | 2+0 | 3 |
ПС2-7 | Енглески језик – 2 | О | ПС1-7 | II | 2+2 | 3 |
Друга година | ||||||
ПС3-1 | Виши когнитивни процеси | О | не | III | 3+2 | 6 |
ПС3-2 | Развојна психологија – 1 | О | не | III | 3+3 | 6 |
ПС3-3 | Психологија личности – 1 | О | не | III | 2+2 | 6 |
ПС3-4 | Психометрија – 1 | О | не | III | 2+2 | 6 |
ПС3-5 | Психологија учења | О | не | III | 2+2 | 4 |
ПС3-6 | Енглески језик – 3 | О | не | III | 1+2 | 2 |
ПС4-1 | Развојна психологија – 2 | О | ПС3-2 | IV | 3+3 | 6 |
ПС4-2 | Психологија личности – 2 | О | ПС3-3 | IV | 3+2 | 6 |
ПС4-3 | Социјална патологија | О | не | IV | 3+2 | 6 |
ПС4-4 | Психометрија – 2 | О | ПС3-4 | IV | 2+2 | 6 |
ПС4-5 | Енглески језик – 4 | О | не | IV | 1+2 | 2 |
ПС4-6/1 ПС4-6/2 ПС4-6/3 ПС4-6/4 |
И | не | IV | 2+0 | 4 | |
Трећа година | ||||||
ПС5-1 | Општа психопатологија | О | не | V | 3+1 | 6 |
ПС5-2 | Педагошка психологија – 1 | О | не | V | 3+2 | 6 |
ПС5-3 | Социјална психологија – 1 | О | не | V | 4+2 | 6 |
ПС5-4 | Квантитативне методе у психологији | О | не | V | 2+2 | 5 |
ПС5-5 | Психопатологија дјеце и младих | О | не | V | 2+2 | 5 |
ПС5-6/1 ПС5-6/2 ПС5-6/3 ПС5-6/4 |
И | не | V | 1+0 | 2 | |
ПС6-1 | Педагошка психологија – 2 | О | ПС5-2 | VI | 2+4 | 6 |
ПС6-2 | Социјална психологија – 2 | О | ПС5-3 | VI | 4+2 | 6 |
ПС6-3 | Увод у психологију рада и организације | О | не | VI | 3+2 | 6 |
ПС6-4 | Психологија менталног здравља | О | не | VI | 2+2 | 6 |
ПС6-5/1 ПС6-5/2 ПС6-5/3 ПС6-5/4 |
И | не | VI | 2+2 | 6 | |
Четврта година | ||||||
ПС7-1 | Основи клиничке психологије – 1 | О | не | VII | 3+3 | 6 |
ПС7-2 | Основи психотерапије и савјетовања | О | не | VII | 2+2 | 6 |
ПС7-3 | Психологија рада и организације – 2 | О | ПС6-3 | VII | 3+4 | 6 |
ПС7-4 | Психологија међуљудских односа | О | не | VII | 2+2 | 6 |
ПС7-5 | Психологија породице | О | не | VII | 2+2 | 6 |
ПС8-1 | Основи клиничке психологије – 2 | О | ПС7-1 | VIII | 3+3 | 4 |
ПС8-2 | Психологија рада и организације – 3 | О | ПС7-3 | VIII | 4+2 | 6 |
ПС8-3 | Психологија менаџмента | О | не | VIII | 2+3 | 6 |
ПС8-4 | Едукацијска психологија: Мотивацијско-социјални процеси | О | не | VIII | 2+2 | 6 |
ПС8-5 | Ментално тестирање дјеце | О | не | VIII | 1+2 | 4 |
ПС8-6 | Завршни рад | О | не | VIII | 0+1 | 4 |