Наставни план за академску 2019/20. годину
Наставни план за академску 2017/18. годину
Образовни профил: ДИПЛОМИРАНИ ПСИХОЛОГ
Шифра предмета |
Назив предмета | Статус (О/И) |
Условљени предмети |
Семестар | Фонд часова (седмични) | ECTS |
Прва година | ||||||
ПС1-1 | Увод у психологију | О | не | I | 2+2 | 3 |
ПС1-2 | Методологија психолошких истраживања -1 | О | не | I | 2+1 | 5 |
ПС1-3 | Психологија осјета и перцепције | О | не | I | 3+3 | 7 |
ПС1-4 | Статистика у психологији – 1 | О | не | I | 4+2 | 6 |
ПС1-5 | Физиологија нервног система | О | не | I | 3+0 | 3 |
ПС1-6 | Увод у филозофију | О | не | I | 2+0 | 3 |
ПС1-7 | Енглески језик – 1 | О | не | I | 2+2 | 3 |
ПС2-1 | Биолошка психологија | О | ПС1-5 | II | 3+0 | 3 |
ПС2-2 | Методологија психолошких истраживања -2 | О | ПС1-2 | II | 2+2 | 6 |
ПС2-3 | Емоције и мотивација | О | не | II | 3+2 | 6 |
ПС2-4 | Статистика у психологији – 2 | О | ПС1-4 | II | 2+2 | 6 |
ПС2-5 | Школе и правци у психологији | О | не | II | 2+0 | 3 |
ПС2-6 | Основи социологије | О | не | II | 2+0 | 3 |
ПС2-7 | Енглески језик – 2 | О | ПС1-7 | II | 2+2 | 3 |
Друга година | ||||||
ПС3-1 | Виши когнитивни процеси | О | не | III | 3+2 | 6 |
ПС3-2 | Развојна психологија – 1 | О | не | III | 3+3 | 6 |
ПС3-3 | Психологија личности – 1 | О | не | III | 2+2 | 6 |
ПС3-4 | Психометрија – 1 | О | не | III | 2+2 | 6 |
ПС3-5 | Психологија учења | О | не | III | 2+2 | 4 |
ПС3-6 | Енглески језик – 3 | О | не | III | 1+2 | 2 |
ПС4-1 | Развојна психологија – 2 | О | ПС3-2 | IV | 3+3 | 6 |
ПС4-2 | Психологија личности – 2 | О | ПС3-3 | IV | 3+2 | 6 |
ПС4-3 | Социјална патологија | О | не | IV | 3+2 | 6 |
ПС4-4 | Психометрија – 2 | О | ПС3-4 | IV | 2+2 | 6 |
ПС4-5 | Енглески језик – 4 | О | не | IV | 1+2 | 2 |
ПС4-6/1 ПС4-6/2 ПС4-6/3 ПС4-6/4 |
И | не | IV | 2+0 | 4 | |
Трећа година | ||||||
ПС5-1 | Општа психопатологија | О | не | V | 3+1 | 6 |
ПС5-2 | Педагошка психологија – 1 | О | не | V | 3+2 | 6 |
ПС5-3 | Социјална психологија – 1 | О | не | V | 4+2 | 6 |
ПС5-4 | Квантитативне методе у психологији | О | не | V | 2+2 | 5 |
ПС5-5 | Психопатологија дјеце и младих | О | не | V | 2+2 | 5 |
ПС5-6/1 ПС5-6/2 ПС5-6/3 ПС5-6/4 |
И | не | V | 1+0 | 2 | |
ПС6-1 | Педагошка психологија – 2 | О | ПС5-2 | VI | 2+4 | 6 |
ПС6-2 | Социјална психологија – 2 | О | ПС5-3 | VI | 4+2 | 6 |
ПС6-3 | Увод у психологију рада и организације | О | не | VI | 3+2 | 6 |
ПС6-4 | Психологија менталног здравља | О | не | VI | 2+2 | 6 |
ПС6-5/1 ПС6-5/2 ПС6-5/3 ПС6-5/4 |
И | не | VI | 2+2 | 6 | |
Четврта година | ||||||
ПС7-1 | Основи клиничке психологије – 1 | О | не | VII | 3+3 | 6 |
ПС7-2 | Основи психотерапије и савјетовања | О | не | VII | 2+2 | 6 |
ПС7-3 | Психологија рада и организације – 2 | О | ПС6-3 | VII | 3+4 | 6 |
ПС7-4 | Психологија међуљудских односа | О | не | VII | 2+2 | 6 |
ПС7-5 | Психологија породице | О | не | VII | 2+2 | 6 |
ПС8-1 | Основи клиничке психологије – 2 | О | ПС7-1 | VIII | 3+3 | 4 |
ПС8-2 | Психологија рада и организације – 3 | О | ПС7-3 | VIII | 4+2 | 6 |
ПС8-3 | Психологија менаџмента | О | не | VIII | 2+3 | 6 |
ПС8-4 | Едукацијска психологија: Мотивацијско-социјални процеси | О | не | VIII | 2+2 | 6 |
ПС8-5 | Ментално тестирање дјеце | О | не | VIII | 1+2 | 4 |
ПС8-6 | Завршни рад | О | не | VIII | 0+1 | 4 |